Svar

Finner ikke min stamtre

I dette forum kan man stille alle tekniske spørsmål som gjelder bruk av GeneaNets database  : ulike søk, personlige opplysninger osv. Oppgi konkrete eksempler hver gang du stiller et spørsmål : navn, tillegg…)

Moderator: reidars

esonrier
male
Innlegg: 6
Inngangsmodus: Grafisk
Surfing: Grafisk
Se på slektstreet deres

Finner ikke min stamtre

Legg inn av esonrier »

Jeg har en ganske stor stamtre,men etter sist utvidlse ble den borte. DVS at jeg kan fremdeles gå inn og rette på / legge til nye navn, men når jeg skal se på selve grenene på esonrier under navnet  Sonrier, så finnes det ikke. Håper du skjønner spørsmålet. Kanskje en bedre forklaring. Jeg stater en søk på navnet Sonrier og stipulerer over 50 navn. Da burde esonrier dukke opp, men det gjør det ikke.
HJELP! Erik Sonrier
reidars
male
Moderator
Innlegg: 167
Inngangsmodus: Grafisk
Surfing: Grafisk
Se på slektstreet deres
esonrier skrev: 03 september 2012, 11:02 Jeg har en ganske stor stamtre,men etter sist utvidlse ble den borte. DVS at jeg kan fremdeles gå inn og rette på / legge til nye navn, men når jeg skal se på selve grenene på esonrier under navnet  Sonrier, så finnes det ikke. Håper du skjønner spørsmålet. Kanskje en bedre forklaring. Jeg stater en søk på navnet Sonrier og stipulerer over 50 navn. Da burde esonrier dukke opp, men det gjør det ikke.
HJELP! Erik Sonrier
Resultatlisten er avhengig av følgend info når du søker med antallsbegrensing (dvs. f.eks. min. 50 individer):

Sitat
"The results table for that ‘search by surename’ shows different lines…. You must know that a line mean Name + Place + Dates(min+max) And the ‘minimum number of Individuals per Entry’’ Is applied to each line (each entry)
Sitat slutt

Dvs. at dersom du søker etter Sonrier uten å angi sted, land eller dato så får du ikke tilslag der hvor registrering er gjort uten at en eller flere av disse data er registrert.
Dersom du velger sted= Oslo så får du tilslag når antall=2 men ikke dersom antall=3 fordi du i ditt tre kun har 2 individer som er knyttet til stedet Oslo.

Håper dette ga svar på ditt spørsmål. :)
Svar

Gå tilbake til «Tekniske spørsmål»